nahradni dily SONY

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Pondělí Květen 17 14:24:44 CEST 2004

Zkuste nakontaktovat Ing. Plocka na FEL CVUT, jestli tam jeste funguje. Tak pred 8mi lety servisoval sony a shanel mi nejake spec. obvody jmenovane znacky. Tak by mozna umel i ty trafa, nebo by aspon vedel kudy na ne. Telefon nemam, ale pusobi(l) na kat. fyziky FEL CVUT, kde ho (ten telfon) jiste mit budou ;-)

Jirka Naprstek