24cl64 a jeji pouziti

Martin mmz@zoznam.sk
Pondělí Květen 17 15:44:45 CEST 2004

>Co se tyce fint, pak se u soft I2C na PIC pouziva to, ze se nastavi hodnota
>do konkretniho bitu portu na 0 a pak se stahuje pin k zemi tim, ze se
>prepina v TRISu na vystup, pricemz na pinu je venku privesen pull-up, takze
>nastavenim v TRIS jako vstup je nahoru pin tahan pull-upem. Tim se jde tvrde
>do 0, ale jen pull-upem nahoru, jak se to u I2C patri :).

... lenze pokial su vyuzite aj dalsie piny z portu na ktorom je I2C a
urobi sa napriklad bitova operacia s niektorym pinom, prepise sa
vnutorne aj bit I2C tym, co ma prave fyzicky na sebe -  kedze je tahany
pull upom tak jednotkou. Ked potom I2C rutina nastavi tris na vystup,
ziadna 0 sa nekona. Preto ak musim robit softveroveho mastra, nastavujem
port do 0 vzdy ked prepinam tris na vystup. Tato "malickost" ma stala
pred niekolkymi rokmi peknych par hodin...