jaky digitalni fotak

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Květen 18 11:25:36 CEST 2004

Také doporucuji prostudovat stranky, které psal pan Krul.
Jinak muzu doporucit Canon A75 - Je to 3M, 3x Zoom, makro od 5cm, velky
displej, ..., ma to senzor otoceni fotaku, takze když mate inteligentni sw,
tak se nemusite s fotkami na PC otacet :-)
Ma to hromadu rezimu foceni + ruzne poloautomaticke rezimy s prioritou
clony, casu, ...
Pokud date na recenze, tak A70 (predchudce) vysel jako nejlepsi v testu
digitalu do 10kKc v nedavnem Computeru.

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of MK
Sent: Tuesday, May 18, 2004 9:40 AM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: OT: jaky digitalni fotak

Omlouvam se za OT, ale potrebuji poradit.
Chci si uz konecne poridit nejaky rozumny fotak, nepotrebuji zadny zazrak,
ale slusny strojek, ktery zvladne bezne dokumentarni fotky
pro publikovani ba webu vcetne rezimu makro.

Zatim jsem si vybral Olympus C-720 UltraZoom, ale necham si rad poradit

S pozdravem
MK