OT: jaky digitalni fotak

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Květen 18 12:26:36 CEST 2004

Taky bych se pridal na stranu CANON
Mel jsem v ruce A60->A70->A75 a na dany ucel je to super (na jine taky)
Hlavne se da vse nastavit manualne, velikost OK, ma vyborny procesor
(rychlost) a spoustu funkci.
Pouzivame v prumyslu (tzn. tisice fotek denne rovnou do pocitace) a snasi to
dobre (vice nez rok)
Dokonce canon poskytuje API pro plne ovladani pres USB

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jirka
Sent: Tuesday, May 18, 2004 11:19 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: OT: jaky digitalni fotak

MK napsal(a):
> Omlouvam se za OT, ale potrebuji poradit.
> Chci si uz konecne poridit nejaky rozumny fotak, nepotrebuji zadny zazrak,
> ale slusny strojek, ktery zvladne bezne dokumentarni fotky
> pro publikovani ba webu vcetne rezimu makro.

Doporucuju CANON PowerShot A70. Nemá sice 10x opticky zoom (jen 3x), ale
funguje skvele. Delam s nim prave treba fotky osazenych desek apod. pro
dokumentacni ucely (vcetne detailu - umi makro od 5 cm) a neni nejmensi
problem. Ma moznost plne manualniho rizeni, cili lze delat i ruzne
specialitky.

Jirka