crack eagle 3.5

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 17 11:15:31 CEST 2004

> Spravne. Stydte se . Fuj, jak nizke.
> Premyslejte nac mame napr *, - atd.

Vite panove, fakt me dojima Vase cestnost a moralni bezuhonost.
Zda-li pak Vas nekoho napadlo, ze existuje celkem dost duvodu, proc nekdy clovek
crack muze potrebovat ???
Osobne mi parkrat nic jineho nezbylo:
1. Pujcil jsem klic ke Keilu - po dovolene se k zapujcce nikdo nehlasil a mne nezbylo nic jineho,
nez si koupit novy a to trvalo nejake dva tydny - mezi tim jsem vesele jel na cracku
2. Klic k Orcadu mi odesel do vecnych lovist - stejny pripad
3. Klic k Orcadu jsem si zapomnel na druhem konci Prahy - a opet

Ve vsech pripadech pripadech jsem potreboval delat na svem legalne vlasnenem SW, ale diky
vlastni blbosti a omezenim danem vyrobcem jsem proste crack musel pouzit

S pozdravem
MK