crack eagle 3.5

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Pondělí Květen 17 10:53:44 CEST 2004

Spravne. Stydte se . Fuj, jak nizke.
Premyslejte nac mame napr *, - atd.
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jirka
Sent: Monday, May 17, 2004 10:43 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: crack eagle 3.5

abrinko@orangemail.sk napsal(a):
> Zdravíčko
> prosím vás nevie mi niekto poradiť kde sa dá zohnať alebo niekto nevlastní
crack na EAGLE v3.5(windowsácky), ja nejaký mám ale mi nechodí dobre (keď
schému prepnem do boardu tak nezobrazí ani board ani súčiastky so vzdušným
prepojením). Moc ďakujem za odpoveď.
>                                                              Lubo.

To si snad delate legraci, nebo je to provokace??? Nechcete se rovnou
zeptat, jak ukrast auto, vloupat se do bytu/domu atd.?

A dokonce se najde jeste nekdo, kdo na to odpovi radou???

Jirka