16c54

Stanislav Lepeška standa.lepi@tiscali.cz
Sobota Květen 15 10:25:49 CEST 2004

Dobrý den,

už jednou jsem se ptal, nepřišla odpověď, tak ještě jednou:  Potřeboval bych poradit, jaký čip použít místo uvedeného tak, aby bylo potřeba co nejmenších změn ve zdrojovém kodu (nejraději žádné:-))). Můj amaterský programátor ho nepodporuje. Anebo poradit jednoduchý programátor, který tento typ programuje. Pokud to již někdo zde řešil, omlouvám se, přihlásil jsem se nedávno. Děkuji za jakoukoli odpověď, aspoň uvidím, že mi konfera funguje.

                                            Stanislav Lepeška