16c54

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Sobota Květen 15 11:26:53 CEST 2004

Zdravim.

PIC16C54 nema ICSP programovani, takze se programuje jinak nez novejsi typy
PIC, ktere ICSP programovani podporuji. To je duvod, proc jednoduche
programatory tento typ nepodporuji a ani nikdy nebudou.

Misto nej se da pouzit napriklad PIC16F627, PIC16F628, PIC16F818, PIC16F819,
PIC16F84, PIC16F88, PIC16C620, PIC16C621, PIC16C622, ale zmene kodu se v tom
pripade nevyhnete, protoze je nutne napriklad vypnout komparatory na zacatku
programu. Pokud si ale zase vyberete nejaky PIC16F, muzete jej v pripade
nezdaru smazat, protoze ma FLASH pamet programu. Tedy pokud bych si mel
vybrat nahradu, asi bych si vybral PIC16F818 nebo PIC16F627.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Stanislav Lepeška
Sent: Saturday, May 15, 2004 10:26 AM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: 16c54

Dobrý den,

už jednou jsem se ptal, nepřišla odpověď, tak ještě jednou:  Potřeboval bych
poradit, jaký čip použít místo uvedeného tak, aby bylo potřeba co nejmenších
změn ve zdrojovém kodu (nejraději žádné:-))). Můj amaterský programátor ho
nepodporuje. Anebo poradit jednoduchý programátor, který tento typ
programuje. Pokud to již někdo zde řešil, omlouvám se, přihlásil jsem se
nedávno. Děkuji za jakoukoli odpověď, aspoň uvidím, že mi konfera funguje.

                                            Stanislav Lepeška
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.