ND pro osciloskopy

Karel Witas karel.witas@centrum.cz
Čtvrtek Květen 13 13:16:35 CEST 2004

Vazeni ucastnici,
dovolte mi obratit se na Vas s prosbou o pomoc:

Nedavno jsem zakoupil maly osciloskopek sovetske vyroby > Oscillograf radioljubitelja OML-2M < s obrazoveckou 6LO1I. Zalibil se mi predevsim pro svoji velikost i pres ponekud slabsi obrazovku. Z toho tedy vyplyva prvni prosba, zda-li nekdo z Vas takovou obrazovku nevlastni (nejlepe novou) s tim, ze by byl ochoten ji odprodat.

Druhy muj dotaz smeruje k osciloskopu madarske vyroby EMG-1555, TR-4653, vyrobce ORION EMG. Zoufale a uz po delsi dobu shanim k tomuto pristroji servisni manual a predevsim schema. Nedokazali byste nejak pomoci? Toto schema velice rad dobre zaplatim !

Diky !

Kaja