ND pro osciloskopy

AZe aze@seznam.cz
Čtvrtek Květen 13 13:35:55 CEST 2004

U ponekud slabsi obrazovky se da katoda mirne prezhavit. Provozoval jsem tak
kdysi osciloskop s B10S1, misto 6,3V jsem dal asi 8V. Nemusite ani pouzit
zvlastni trafo, ja jsem to stridave napeti "zdvojil" a odporem nastavil na
8V. AZE

----- Original Message -----
From: "Karel Witas" <karel.witas@centrum.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, May 13, 2004 1:16 PM
Subject: ND pro osciloskopy

> Vazeni ucastnici,
> dovolte mi obratit se na Vas s prosbou o pomoc:
>
> Nedavno jsem zakoupil maly osciloskopek sovetske vyroby > Oscillograf
radioljubitelja OML-2M < s obrazoveckou 6LO1I. Zalibil se mi predevsim pro
svoji velikost i pres ponekud slabsi obrazovku. Z toho tedy vyplyva prvni
prosba, zda-li nekdo z Vas takovou obrazovku nevlastni (nejlepe novou) s
tim, ze by byl ochoten ji odprodat.

> Druhy muj dotaz smeruje k osciloskopu madarske vyroby EMG-1555, TR-4653,
vyrobce ORION EMG. Zoufale a uz po delsi dobu shanim k tomuto pristroji
servisni manual a predevsim schema. Nedokazali byste nejak pomoci? Toto
schema velice rad dobre zaplatim !