zajimave nabidky smd soucastek

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Květen 13 13:11:03 CEST 2004

> A pro pana Pouchu, pokud tuto diskusi jeste sleduje. U Rystonu nejsem
> registrovany. Muzete sem zaslat nejake zajimave tipy na jejich nabidku ?
Rad
> se necham poucit.

Sleduji... Jak myslite, poslat nabidku ? Rysto vzdy dela konkretni nabidku
na poptavku. Ale co jsme ted brali spoustu veci od Rystona a take odpory,
tak na 100 ks to bylo 10 hal. / ks, na 5000 ks (to jsou ty hodnoty, kter
potrebujeme casto :-) je to 5 hal. Dobra cena byla take na pameti 93C46
(pouivame jako konfiguracni k FTDI obvodum), pod 5 Kc (ted lovim z hlavy), a
i jine dobre ceny by se nasly. Neco je zase levnejsiho od GM (napr. Wago je
v GM levnejsi nez ve Wago... :-) ).

Vzdycky to chce poptat. Obcas se clovek strefi do zasoby, ktera ve
velkoobchode zbyla z nerealizovaneho kontraktu. Nedavno se nam tak podarilo
sehnat DualPortRAM, ktere jsem poptaval i tady v konferenci a my jsme zase
odprodali nekolika lidem na hrani par zbyvajicich Lantronixu XPORT, za
myslim pratelskou cenu.

S pozdravem
Pavel Poucha