zajimave nabidky smd soucastek

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Čtvrtek Květen 13 12:54:35 CEST 2004

S tim Milane souhlasim, otazkou je ale, proc tam automaticky cpat hodnoty,
ktere clovek stejne musi mimo koupit ve vetsim mnozstvi. Skutecne bych to,
ale je to samozrejme Tvuj bussines :), videl jako "napiste seznam hodnot a
my Vam dodame komplet album vaseho vyberu". Nepodcenoval bych tolik
zakaznika.

Jeste ma napadlo: pan Urban (firma LMucan) ma v nabidce vykonove smd
rezistory rozmeru 10 x 5 mm (10 mm je pajeci plocha) za 0,50 Kc / ks vc.
DPH. Ale pouze 10 hodnot, vcetne ale nizkoohmovych, ktere se obcas pouziji.
Ma nekdo nejakou zajimavou nabidku smd trimru ?

A pro pana Pouchu, pokud tuto diskusi jeste sleduje. U Rystonu nejsem
registrovany. Muzete sem zaslat nejake zajimave tipy na jejich nabidku ? Rad
se necham poucit.

Hezky den,
Simon Cihelnik

---------------------
Ale jiste, jenze proc nemit v sade od kazde hodnoty 50/100 ks
a od vybranych a pouzivanych 10^3 ks pri slusne cene za kus.
Fakt si myslis, ze tato uvaha je natolik zcestna ?????
Ono skladovat ve vlozce do sanonu 1000 kusu je uz take pekne zverstvo :-))))
Pri E24 to je to zhruba 132 hodnot
- 132x50x0.2 = 1320,- Kc
- 132x100x0,2 = 2640,- Kc
pri E12 to je to zhruba 61 hodnot - 61x100x0.2 = 1220,-
- 61x50x0.2 = 660,- Kc
- 61x100x0,2 = 1320,- Kc
K tomu pripocitej cca 10 hodnot po 1000, ktere nakoupis vyhodneji po 0,10Kc
= 1000,-
To Ti pokryje bezne pozadavky vyvojare/bastlire na pomerne dlouhou dobu
Bez nutnosti kdejakou drobnost shanet, ale jednoduse jen pro ni sahnout
:-)))
Mozna uvazuju naprosto zcestne, ale k tomuhle me vede celkem dlouha praxe
> Co se tyce delicu: pokud je tolerance konstantni, na kazdou hodnotu Ti
najdu
> jinou kominaci tehoz poctu rezistoru z teze rady, kde tu hodnotu, kvuli
> ktere bys nejel ani do GM, nebudes potrebovat :)) ... sem s prikladem.
Ale Simone, improvizaci, trojclenku, potazmo elektriku me fakt nemusis
doucovat :-))))
Kolikrat jsi se potkal se zapojenim, kde spocitane hodnote a empiricky
dosazene byly ponekud jine??
Nikdy - fajn jsi stastny clovek :-)))
A kdyz uz priklad, tak klidne - delic pro LM317 pro vysledne napeti 3.3V a
odber cca 10mA
tolerance pod 5%
S pozdravem
MK