trafo pre preprom-02...

Jan Puobis, ELNEC JPuobis@elnec.sk
Středa Květen 12 12:02:32 CEST 2004

Vazeny p. Aster,

> Je to tak, ELNEC ma z nepochopitelnych
> duvodu + vnejsi na vetsine adapteru je vnitrni,

Priznavam, bolo to moje rozhodnutie. Vychadzal som z dvoch uvah:
- na prvy pohlad sa kolik v konektore programatora dotkne dutinky
konektora na kabli skor. A akosi logicky sa mi javilo, ze by to mal
byt - pol.
- kontakt kolik/dutinka sa mi zdal spolahlivejsi, ako pliesok/obal
konektora a znova sa mi javilo logicke, aby to bol - pol.

Ale vo svete je to tak pol na pol. Mozno nie na Vasom stole, ale vo
svete urcite.

>  Vzdycky
> kdyz jejich adapter pouziju na neco sveho a
> zapomenu do zarizeni dat ochranu prehozeni
> polarity tak ho pohrbim ;-)

Nase vyrobky maju na vstupoch ochranne diody, takze v pripade zameny
polarity len nefunguju. Ked mate ine vyrobky a ich vyrobca na moznost
zameny polarity konektora nepriesiel (alebo toto riziko ignoroval),
nevinte z toho Elnec.

S priatelskym pozdravom,
Ján Puobiš

ELNEC s.r.o.
The device programmers company
Office & parcel service address: Petrovanska 36, 08005 PRESOV, Slovakia
Mailing address: Post 5, P.O.Box 22, 08005 PRESOV, Slovakia
Tel.: +421-51-7731007
Fax:  +421-51-7732797
e-mail: elnec@elnec.com (ordering), tech@elnec.com (technical questions)
WWW pages: http://www.elnec.com