trafo pre preprom-02... omluva

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Květen 12 20:29:39 CEST 2004

Dobry den,

Chtel bych se omluvit, vubec jsem nechtel  aby to bylo
mysleno a  vyznelo to tak, ze z toho obvinuji Vas a
Vasi firmu. Nebot Vasich vyrobku si velmi vazim a jsem
s nimi vice nez jenom spokojen.
Je pravda, ze vetsina adapteru co jsem mel meli plus,
obracene, ale je to samozrejme uzky vzorek, Vase
argumenty samozrejme beru a souhlasim s Vami.
Ano je to samozrejme moje blbost, ze jsem kdysi nebyl
schopen davat na vstup ochrane diody k ruznym
prototypum a bastlum na stole a vetsinou kdyz
jsem potreboval napajeni, tak Vase trafo diky
programatoru, ktery byl na stole bylo vzdy po ruce.
Takze jeste jednou, opravdu to nebylo mysleno,
jako vytka Vasi firme, to bych si ani nedovolil,
protoze vim jake "hrube" zachazeni Vase vyrobky od
nas vyvojaru obcas musi snaset, ale jako povzdech
nad mou  lidskou blbosti a ja se Vam omlouvam
jestli to tak vyznelo.

 S pranim, at mate co nejvice spokojenych zakazniku.

                Zdenek Aster

PS: Omlouvam se za delsi mail.