RE: OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Květen 11 14:36:24 CEST 2004

> Chci Linux jako druhý systém pro WiFi, firewal, sítový server.. Má své
> krásy, ale nechci nad nim trávit dny abych ho rozběhal. Chci jen
> příkazovou řádku, X Windows, myš a podobné nepotřebuji. Chci aby běhal
> na slabší mašině, lepší 486 či starším pentiu.
> 	Je nějaká taková distribuce? To není provokace, je dotaz!

Ja jsem behal v Xech (se swapem, smaozrejme) na 4MB 386/DX40MHz. Na
CPU to moc nezalezi, na 386ce Vam bude dneska chodit vsechno, spis
jde o tu pamet,.  Bohuzel se nam hnusna libc6 trochu rozrostla a v
soucasnych standardnich distribucich si na 4MB moc neskrtnete (na 8MB
OK).

Takze bud budete potrebovat 8MB RAM (386 staci) a nebo se musite
poohlednout po Linuxu s libc5, existuji zalohy distribuci (napr.
Slackware 3.0.x). Dalsi moznosti je pouzit alternativni knihovnu
libc, napr. uclibc (a mozna i newlib).

Zdravi MP