OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Johny da G germanz@halda.cz
Středa Květen 12 16:02:54 CEST 2004

radek kasal wrote:

>Když už se zde bavíme  Linxu.
>
>Chci Linux jako druhý systém pro WiFi, firewal, sítový server.. Má své
>krásy, ale nechci nad nim trávit dny abych ho rozběhal. Chci jen
>příkazovou řádku, X Windows, myš a podobné nepotřebuji. Chci aby běhal
>na slabší mašině, lepší 486 či starším pentiu.
>	Je nějaká taková distribuce? To není provokace, je dotaz!
>
>Radek

Mozna Slackware, ale s tim casem to zas tak jasny nebude
V mem pripade (RH 9 netrouter/webserver) to bylo s casem velmi jasne -
trvalo mi to tyden :)
Ale zabava to je pokazde, to mi nemuzete vzit...