Re[2]: Kapacita baterie - jak spočítat ?

turby turby@seznam.cz
Úterý Květen 11 11:08:33 CEST 2004

Zdravim,
a proc nepouzit nabijeci lithiove akumulatory? Staci je jen nabit a
muzou zase letet :o)

K te vydrzi dat v sonde. Pokud sonda po padu odpoji nepootrebne obvody
a procesor usne tak to muze mit odber pod 1mA, tedy to muze vydrzet i
dlouhe tydny.

--
 turby
 turby@seznam.cz