Re: Kapacita baterie - jak spočítat ?

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Květen 11 01:09:10 CEST 2004

Kapacita "slusnejch" AA alkalickejch je nekde mezi 1,5-2,3 Ah,
a ty Duracell nejsou nijak vyjimecny, jen jsou drazsi o tu reklamu :o)
Muzu ale doporucit "napad" z raket - odhazovani vybitych clanku.
Danhard

P.S. realnou "ekonomikou" raketoveho provozu se zabyvam od 6 let, co jsem se
docetl v nejakem Pionyru, nebo ABC jak budem litat do vesmiru :o).
Pak jsem si precetl Rude Pravo, a i muj adolecsentni rozum me napovedel, za
tam lzou, jak kdyz tiskne, stejne jako v tom ABC. Soucasni politikove ale
prekonavaji vsechny dimenze, proste pokrok se neda zastavit :o)
No jo, já vím, že nelepší by byly lithiové primární články. Ostatně,
používají je balónové skupiny po celém světě.
Ale potřebuju mít nějaké korektní argumenty pro zastánce alkalických (a
tedy laciných) článků, že ne všechno se dá řešit Duracellem, bez ohledu
na to, jak dlouho ten králík v reklamně skáče a skáče a skáče a skáče...
:-)

Zdraví PavelK