RE: Kapacita baterie - jak spočítat ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Květen 11 00:49:15 CEST 2004

No jo, já vím, že nelepší by byly lithiové primární články. Ostatně,
používají je balónové skupiny po celém světě.
Ale potřebuju mít nějaké korektní argumenty pro zastánce alkalických (a
tedy laciných) článků, že ne všechno se dá řešit Duracellem, bez ohledu
na to, jak dlouho ten králík v reklamně skáče a skáče a skáče a skáče...
:-)

Zdraví PavelK