Rec po pomalych datech.

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Květen 10 15:59:09 CEST 2004

Podla mna je DPCM dobra cesta. Skuste 2bity na vzorku, cim dostanete
3200sample/s, sirka pasma bude 1600Hz. Budete mat 2 rozne hodnoty na
prirastok k poslednej hodnote a 2 na odpocet od poslednej hodnoty.
Dolezite je ale zvolit si velkosti tych 2 prirastkov! Ja som sa s tym
kedysi nezavazne bavil a vysledky boli viac ako uspokojive, aj ked ja
som dokazal preniest "az" 8000sample/s. Dokonca aj pri 1 bitovej vzorke
pri jej spravnom stanoveni.

Nieco o tomto najdete na
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=275, pisal to kolega
s ktorym sme vtedy experimentovali :-)

Pravda, DPCM neriesi problem vypadku vzoriek, zabezpecit si to budete
musiet nejako inac (momentalne ma nenapada ako). Popisovany postup sa
hodi napr. do 1-cipu, ktory generuje zvuk a vzorky ma v ROM oskial ich
jednoducho nema ako stratit...

miro