Rec po pomalych datech.

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Květen 10 14:56:14 CEST 2004

Zdravim.

Potrebuji prenest rec z mista na misto po pomale digitalni lajne. Jak a cim
je nepodstatne.

Podstatne je to, ze neprenesu vice nez 800B/s a jeste bych to chtel co
nejmene vypocetne narocne s tim, ze vypadek (chyba) dat, nezpusobi rozhozeni
vsech dat, ale maximalne nejakeho kratkeho bloku (aby to stale bylo
srozumitelne i pri obcasne, ne prilis caste, chybe dat). Zkusil jsem
prenaset v kazdem bitu jeden vzorek, jestli ma jit signal nahoru ci dolu
(rika se tomu DPCM ?), ale je to spise horsi nez dobre - srozumitelnost reci
nic moc a to jsem si vyhral na vstupu s kompresorem dynamiky, na vystupu s
filtry, ale asi takhle z toho nic moc vice, nez srozumitelnost nekde na
hranici rozlisitelnosti reci clovekem, nevymacknu :(.

Badani nad fyzickou vrstvou, tedy po cem se to prenasi, opravdu nepotrebuji,
protoze s tim nic delat opravdu nemohu. Mate nekdo nejaky napad jak na to ?
Napady dochazeji a co jsem z toho vymackl je sice jakz takz srozumitelne,
ale je to spise o nervy to poslouchat.

--
Jiri Bezstarosti