Slovenska posta (bolo Re: Tavidlo Marmot MTL 468R)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Květen 10 14:29:45 CEST 2004

jeden cerstvy zazitok z podavania zasielky do CR na slovenskej poste v
Bratislave, dnes 10.5.2004:

zakaznik: dobry den chcel by som poslat tento balik do CR
pracovnicka: dobre, vyplne si toto colne prehlasenie
Z: ale to uz netreba, ved sme uz 10 dni spolu v europskej unii
P: aha, no ja neviem, pockajte, opytam sa. Magdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???
P: no dobre, vyplnte tento papier, bude to 300Sk

celkom ftipne....
balu