Tavidlo Marmot MTL 468R

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 10 14:18:24 CEST 2004

No tak znova :-).... Ne, necekam na zadnou bublinu a jsem dokonce
euroskeptik. Nicmene jedna vec funguje a to je ta, ze _neni clo_ a
zasilky je mozno proste rovnou posilat. Takze vec vyreste obycejne
"tradicne":

1) mailnete/zavolejte/napiste panu Vonkovi a domluvte se s nim, ze mu v
dopisu poslete penize a on Vam posle ty tavidla. Timto zpusobem placeni
vyloucite stupidni bankovni poplatky.

2) stejnym zpusobem zkontaktujte pana Jenika, majitele firmy Marmot a
optejte se ho na distributory v SK. Pravdepodobne neuspejete (ale mohu
se mylit)

3) dejte si do Google marmot site:.sk a tavidlo tam nenajdete...

Staci? Snazim se Vam pomoct radou z praxe, nic jineho.

Jirka