AGP na desce s i440BX, usporne rezimy PC

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Pátek Květen 7 08:32:58 CEST 2004

No aby ta karta stála aspoň trošku za to, tak bych doporučil něco jako TNT2
Ultra nebo Voodoo3 3000. Případně i lepší kartu. Pak na tom pojedou i nějaký
starý hry... ;)
Jo a žádný strachy, všechny výše uvedený karty, včetně TNT2 M64 budou
fungovat. Problém budeš mít maximálně úplně u těch nejnovějších karet, který
mají pouze AGP 4x/8x...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death