IR prijimac

turby turby@seznam.cz
Čtvrtek Květen 6 14:38:39 CEST 2004

Zdravim,
hotove prodava treba Conrad, ale je to u nich pomerne drahe. Nicmene
pod katalogovym cislem 182320 maji kompletni miniaturni zavoru za
1445Kc/1kus s DPH - udavany dosah 2m. Nebo 178489 s dosahem 6m za cenu
2460Kc/1kus s DPH.

Ale vyroba vyjde mnohem levneji. Plastova kolimacni cocka se da koupit
za par korun a zaostreni staci udelat "od oka".

--
 turby
 turby@seznam.cz