IR prijimac

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Květen 6 14:22:05 CEST 2004

nebylo jednodussi pouzit laser_ukazovatko ?
tomik.

-----Original Message-----
From: Vitezslav Gazda [mailto:gazda_vitezslav@hotmail.com]
Sent: Thursday, May 06, 2004 2:20 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Re: IR prijimac

Aha, takze pokud tomu dobre rozumim, tak parametry te cocky musi odpovidat
vzdalenosti mezi diodou a prijimacem a pozadovane presnosti. Jsou na to
nejake vzorecky nebo se ty cocky daji uz primo podle techto parametru nekde
koupit ? Pokud ano, tak kde ? Nebo se da nekde koupit i IR prijimac primo s
cockou ?

dekuji