RE: SMD - vakuová pinzeta

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Květen 6 09:31:58 CEST 2004

At 09:20 6.5.2004 +0200, radek kasal wrote:

>	Mne dosti zaujaly netu¹ené mo¾nosti kompresorku z lednièky.  Ten
>kompresor je v ka¾dé bì¾né lednièce, nebo se pou¾ívá i jiný zpùsob
>chlazení?

No, jeste muze byt absorbcni nebo peltierova. Ale myslim, ze pokud se do
lednicky podivas zezadu, tak kompresor urcite neprehlednes ;-)

>Zkou¹el nìkdo tím kompresorem tlakovat nádobu pro støíkací pistoli?

Nesmysl! Lednickovy kompresor da sice velky tlak, ale male mnozstvi. Na
strikani tak jedine malou airbrush pistolkou. Ja mam kompresor Orlik,
4.7m3/hod. vzduchu a dospelou strikaci pistoli to neutahne, musi se strikat
s prestavkama...
Nebo jedine nejakou velkou nadobu natlakovat na poradnej tlak (tak den pred
strikanim pustit kompresor ;-) a pak jet z te nafoukane zasoby...
S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz