Funguje nekomu AT89S51 ?

Vladimír Volak@stapro.cz
Úterý Květen 4 12:43:36 CEST 2004

RE: Funguje nekomu AT89S51 ?A co pin EA ? Jak mate osetreny reset ?

Vladimir

  ----- Original Message -----
  From: Josef Svoboda
  To: [HWnews]
  Sent: Tuesday, May 04, 2004 12:37 PM
  Subject: RE: Funguje nekomu AT89S51 ?

  Pouzivam programator od ELNECu LabProg+, ve kterem je primo volba 89S51. Nacetl jsem data z 89S51 a jsou zcela totozna s daty v BIN souboru.

  Muzete mi prosim napsat, kdyz vam to fungovalo, jak byl 89S51 zapojeny, napr. nejake spec. osetreni pinu SCK atd, pripadne zda v programu nemate na zacatku zpozdeni pred zapisem na porty apod.

  Mne uz nenapada, v cem muze byt zadrhel.

  Za jakekoliv podnetne navrhy predem diky.