Funguje nekomu AT89S51 ?

Josef Svoboda svobojos@seznam.cz
Úterý Květen 4 17:06:35 CEST 2004

Tak jsem prisel cim to bylo, bylo to PROGRAMATOREM ELNECu LabProg+ !!! Tak jsem si mylne myslel, ze programator od Elnecu bude trochu na urovni, ale skutecnost je jina. V ovladacim programu sice lze zvolit AT89S51 a verifikace potvrdi spravne naprogramovani, ale nevim, co s tim jednocipem ten programator dale provede, ze odmita pracovat. Zkusil jsem 89S51 naprogramovat v jinem programatoru za par stovek a svete div se, vsechny tri 89S51, co mam, jedou jak o zivot. :-)