Clock multiplier 256x

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Květen 3 09:48:28 CEST 2004

ano, zaujima fazovy sum tak o 2 rady lepsi :-) 4046 je nepouzitelne
:-))) Ide to do profesionalneho zariadenia, a fazovy sum znacne
degraduje parametre signalu.
Vzhladom na pomerne velky pozadovany rozsah preladenia PLL (4-26MHz),
ktory je nerealizovatelny jednym VCO som rozmyslal nad PLL s
prepinatelnou vystupnou delickou. T.j. nizke vstupne frekvencie by sa
nasobili nie 256x ale napriklad 512x (alebo viacej, podla potreby) a na
vystupe by sa zapla delicka napr. dvomi. Na vysokych frekvenciach presne
nieco taketo robi ONsemi v ECL verzii, ale na takto nizke frekvencie
(25MHz) sa to neda pouzit.
b.