OT: Linux a USB-COM

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Květen 3 08:33:27 CEST 2004

Zdravim,

predem se omlouvam za OT.

Na firewalu kde bezi IPCOP jsem rozbehal USB porty (hardwarove) a chtel bych
vyuzit USB-COM kabel, ktery mam k mobilu. Po celovecernim sezeni u netu jsem
uspesne zavedl moduly usbcore a usb-uhci. Kabel se mi detekuje a dokonce je
to nejaky osvedceny cip Proliftic PL2303, pro ktery by mela byt podpora. Jak
jsem pochopil potrebuji jeste modul usb-serial, ktery ale neni soucasti
distribuce IPCOPu. Potrebuji poradit kde se da stahnout zmineny modul a jak
je to s prenositelnosti mezi verzemi jadra. Me to ted bezi na jadre 2.4.24.
Stejne tak by se mi treba hodil prikaz lsusb, ktery tam take neni.

A potom bych jeste potreboval nejak zajistit, aby se mi tyto moduly
automaticky zavadely pri startu systemu.

Predem dekuji za pomoc a prosim odpovedi radeji privatne.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.