Pic16f628 - MCLR, PB6 a LowVoltage ICSP ?

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka@st.com
Pondělí Květen 3 08:55:13 CEST 2004

Zdravim vsechny, obzvlaste pana JirihoB.

O vikendu jsem si hral s timhle PICem a prisel na nasledujici:
- kdyz MCLR nakonfuguruju _MCLR_OFF predpokladam PA5 jako libovolny
vstup. U mne to ale fungovalo tak, ze jsem na RA5 musel mit pulz na 5V,
aby PIC nabehl, pak uz tam mohlo byt cokoli. Jinak nenastartoval. Je to
silicon bug, feature nebo nejakym zpusobem moje blbost ?

- zakazal jsem TIMER1 a pouzil PORTB6 jako vstup. Kdyz jsem tento
"uzemnil" pres odpor cca 12kOhmu, porad na nem byly nejake dva volty.
Mam podezreni, ze se korektne nevypina ten odpor u druheho oscilatoru,
nebo buffer. Nebo je to necim jinym ?

- nefunguje mi ICSP, povolene jej urcite mam: Ucc = MCLR = 5V z
aplikace. Pripojim 5V na LVP pin ( puvodni Ucc z programatoru) - PIC jde
do programming modu (dioda prestane blikat) - ale pak kdyz se snazim
cist data z EEPROM, ctu same 3FFF. Kdyz PIC vytahnu z patice a dam do
programamtoru, prectu jej v pohode. Neco tu nehraje, zejo ?

Tusite nekdo, v ktere casti obvodu je zakopany pes ? Nebo je zakopany
nekde mezi zidli a pajeckou ?

Diky,

V.