[HWnews] 35 -> 27MHz

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Březen 30 06:45:35 CEST 2004

At 02:07 30.3.2004 +0200, =?iso-8859-2?Q?Pavel_Ko=F8ensk=FD?= wrote:
>Mimochodem, jen tak na okraj.
>
>Smí se vùbec je¹tì pou¾ívat AM v modeláøském pásmu 35 MHz ?
>Pokud si dobøe vzpomínám, tak ty vysílaèe Modela vyzaøovaly v¹echno
>mo¾né a dost daleko. Tak¾e si radìji ovìøte, zda v kruhu o polomìru 10
>km kolem vás nelétají nìjací modeláøi.

Proto taky psal, ze to z ohleduplnosti preladi na 27MHz ;-)

>Nebylo by lep¹í si koupit (za tisíc èi dva v bazaru) homologované rádio
>na kmitoètu urèeném pro ovládání automobilù ?

Urcite, ale nekdy se proste musi setrit... at to stoji,co to stoji ;-)
Tady se proste musim zamyslet, jaky ma smysl takoveto bastleni. Pokud vyzkum
a uceni se, pak nic proti, ale pokud je hlavnim cilem mit levne radio, pak
je to nesmysl. Kdyz si predstavim, kolik casu zabere preladeni bez pristroju
jako je wobbler,spektrak apod. tak me prijde, ze tu tisicovku na slusne
bazarove radio musim mit vydelanou nekolikrat.
Ja sice nemodelarim, ale kolega jo a obcas jsem s nim chodil letat, takze
jsem byl osobne u toho, kdyz mu nejake ruseni sundalo letadlo dolu. To je
pak k vzteku, kdyz jenom vidite, jak leti k zemi a nemuzete nic delat. A to
podotykam, ze on nesetril a mel na muj vkus az docela drahou RC soupravu...
S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/lkavan