[HWnews] Little OT: cisteni LCD monitoru

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Březen 29 20:35:40 CEST 2004

Ja na notebook pouzivam papirove kapesniky a cistou vodu (velmi decentne
navlhceno).
Navlhcim, dosucha vytru druhou stranou a po nekolika cyklech dosahnu
dokonale cistoty.
Pouzivam samozrejme minimalni tlak.
(Flanelovy hadrik by byl urcite lepsi,ale neni operativne po ruce-) )
Nikdy nebylo potreba pouzit jiny prostredek.

(Samozrejme bez zaruky, ale myslim, ze cista voda nemuze uskodit.Samo ze
nesmi nikam zatect...)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Monday, March 29, 2004 8:13 PM
To: ! Hw-News (el. adresa)
Subject: [HWnews] Little OT: cisteni LCD monitoru

Dobry den,
je to sice trochu OT, ale pri pritomnosti skvelych chemiku v teto konfere i
dalsich praktiku se chci zeptat, zda nekdo nemate nejaky osvedceny
prostredek na cisteni LCD monitoru.
Mam 19" ACERa a vzhledem k tomu, ze nebyl zrovna za petikorunu, nechtel bych
si ho cistenim znicit. (Kdysi za blahe pameti sklenenych obrazovkovych
polarizacnich filtru Polaroid, jsem na jeden vzal Iron a tim jsem ho zcela
pohrbil, tak uz mam z takovych veci docela strach.)
Na druhou stranu pouhe otirani prachu jemnym hadrikem uz nestaci, prece
jenom za tri a pul mesice provozu uz tam jsou sem tam nejake prskance a
mensi mnozstvi otisku.

Kdyz jsem napsal na technicky support ACERu, poslali mi obratem mail, ze oni
zadny prostredek nevyrabeji a mam se obratit na sveho prodejce. Moc vtipna
podpora :-)))
Muj prodejce je 100mega, ne ze bych je podcenoval, ale myslim, ze by mi byli
klidne schopni doporucit treba Vanavan :-)

Pekny den

Jakub Serych