[HWnews] Little OT: cisteni LCD monitoru

David Kucera david@cybertex.org
Pondělí Březen 29 20:47:45 CEST 2004

Zdravim

ja si pro sve 19" EIZO jak CRT tak LCD pouzivam kapalinu zvlast k tomu
urcenou stala sice skoro 1500 kc(kapalina+hadriky) ale nenici nejakou
super vrstvu co se nachazi na monitorech jenz by se sahanim a cistenim
nenavratne znicila
koupil jsem ji primo u autorizovaneho prodejce monitoru EIZO
jinak na LCD od notebooku pouzivam od ruky pres coca-colu az po tricko a
izopropyl alkohol a vypada ze mu nejak nevadi (zatim ) jedine co
pozoruju ze se na nej moc prasi
u predchoziho notebooku sony vaio z dotyk LCD psali v navodu ze se nesmi
nicim jinym nez perem smatlat po LCD a smatlal jsme tam vsim co bylo po
ruce a po 7 mesicich provozu mu to nejak nevadilo

David