Fotocesta

tsveta@centrum.cz tsveta
Středa Březen 17 14:52:40 CET 2004

Zarivky jsou UV, ale bohuzel ne cire. Jsou to ty klasicke
fialovomodre. Jejich chyba je ze se docela dost hreji. Mnohem mene
zarivek.....tim ze osvicuji DPS z docela male vzdalenosti 3-4 cm, je
problem aby bylo osviceni rovnomerne. Pro lepsi odraz jsem jeste
plech pod zarivkami potahl alobalem. Pri 7 zarivkach, je osviceni
naprosto dokonale. Pri 5 predpokladam ze by nebyl nejmensi problem.
Ale jit niz, to uz si nejsem jisty. Reseni by bylo, dat tam misto 5
kratkych 15cm pricne, treba 3 30cm na delku/ Ty delsi maji zpravidla
i vetsi vykon, bohuzel jsou ale i o dost drazssi.
> Od: "J. Rotta" <rotta@rotta.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Wed, 5 Mar 2003 19:12:27 +0100
> P?edm?t: RE: Fotocesta
>
> A ty zarivky jsou UV nebo obycejne ? Kolik odhadujete, ze je mnohem
mene?
> --
> Rt

On