HW klic

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:52:40 CET 2004

At 20:25 5.3.2003 +0100, Pavel Hudecek wrote:
>Pokud mam presne informace, tak tyto kopirky nejak rozpoznavaji,
>zda se jedna o penize a v takovem pripade nekopiruji.
>
>Ale slysel jsem to uz dost davno, asi by to nekdo mel vyzkouset.

Taky jsem to slysel,mam znameho co takovou kopirku od Canonu ma a pry na tom
samozrejmne hned zkusili zkopirovat penize a pry to pres to natisklo nejakou
znacku! A pry to dela i na zivnostaku a podobnych listinach. Ale fakt me
nenapada jak to pozna. Snad jedine podle toho,ze je tam tisk UV aktivni
barvou?!?
BTW:Urcite je to dobry namet pro hackery :-) Ja mit tuhle masinku doma taxe
do toho hned pustim ;->
S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv