Napajeni z portu PIC - divne chovani

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:55:30 CET 2004

Ja to chapu co myslite. Ale kdyz si precte hodnoty z portu nic se tam nemeni
mel by nacist vse OK je to v ustalenem stavu (piezo pipa jen pri alarmu) a
napajeni modulu je take v nule.

Mely by byt vsude nuly ktere precte z data-latch portu. Pak tedy pri BSF
nastavi odpovidajici pin na sbernici a cele slovo zapise na port. Nic jineho
se tam snad nedeje nebo ano?

Vcera jsem v tech zapojeni portu lezel docela dost dlouho a nic zasadniho
jsem nenasel co by mu melo vadit i pri zpozdenem nabehu napeti na te
kapacite 100nF.

To vypnuti se deje manualne tedy zadne opakovane zapinani vypinani v kratkem
casovem useku.

RadekCX