chladic

Vaclav Peroutka vaclavp
Středa Březen 17 14:55:30 CET 2004

No, na zacerneni chladice. Pri navrhu je kp = 1 pro obyc hlinik a kp =
0.5 pro cerneny (pro pozici nastojato *0.86 jestli se nepletu). Tak bych
tak ocekaval ne uplne idealni cernou, ale nejake rozumne zlepseni,
paklize je mozne, rekneme kp = 0.65 - to mi prijde jako vyznamne zlepseni.

Kyselina stavelova ? Tim se to da zacernit ? Ta je i v pivu, ale to neni
asi nejvhodnejsi prostredek. Jinak se da sehnat ? A barvu na textil
pouzit jakoukoli, nebo cernou ?

Vasek