RABBIT a ochrana kodu

David Belohrad David.Belohrad
Středa Březen 17 14:55:06 CET 2004

> no, prave ze tak me to nejak nefunguje. Ukazuje to i namrazu pokud je
> treba -8st. Ale na druhe strane, pokud je vozovka mokra, rozjezdena
> autama, tak to namrazu neukazuje. proste nechapu jak to funguje,
kazdopadne
> se zda, ze to ukazuje spravne. jeste me napadlo, jestli to
> treba nema nekde schovanou nejakou kapalinu a meri to viskozitu nebo
> neco...hmm. fakt nevim. zajimave.
> d.

A co tohle :
Vlhkomer a PIR cidlo koukajici primo a bezkontaktne na vozovku a merici jeji
teplotu? Kolik by to tak asi mohlo stat? Ted mi pripada, ze to by se mohlo
ujmout, vzdyt to skutecne meri dost presne pravy stav silnice. To bych chtel
radsi nez obycejny teplomer. Jedine, co to nezjisti, je osolena/neosolena
silnice., to by ten maglajz musel i ochutnavat :-)

Vena Kovar