RABBIT a ochrana kodu

MK info
Středa Březen 17 14:54:57 CET 2004

> Dobr? den,
>
> moc odpov?d? V?m nep?i?lo :-( Taky jsem byl na to zv?dav?. Diskutovalo se
> i v Rabbit? konferenci, mysl?m, ?e je to bohu?el tak jak p??ete, kdy?
FLASH
> vyp?j?te, tak j? zkop?rujete.

"Reverse engineering" a obrana proti nemu je bohuzel vzdy otazka penez.
Skuste si spocitat cenu ochrany versus cenu vysledneho produktu a zamyslet
se nad pripadnym efektem pro pirata. Pokud je vysledna cena produktu
relativne nizka, je malo pravdepodobne, ze Vam to bude nekdo kopirovat. Na
druhou stranu, pokud "pirat" ziska okopirovanim slusny efekt, tak zadna
ochrana nepomuze, vse se da prekonat, jen je otazka kolik to bude stat.

Mozna by Vam pomohlo rozdelit funkcnost zarizeni do vice procesoru (v mem
pripade 3uP + CPLD), ne ze tim zamezite okopirovani. ale pomerne dost ho
stizite bez extremniho narustu ceny

A nezlobte se, osobne si myslim, ze nez rozebirat cizi aplikaci a zjistovat
co, kde a jak jeji autor genalniho vymyslel, tak radeji napisu svou vlastni.
A konkretne s Rabbitem to snad opravdu nema cenu :-)))

S pozdravem
MK