Jeste jeden dotaz na EEPROM 24C16 (CAMPac)

Vaclav Peroutka vaclavp
Středa Březen 17 14:54:53 CET 2004

Tu knizku nemam, ale pokud to chapu dobre, tak PC nezjisti, jestli se
neco na SCL lince deje. A to mi prijde jako vyrazna chyba, chtelo by to
i to SCL natahnout zpatky do pocitace.

Mno, ani tak mi to neprijde prilis ciste a ohleduplne k tem zarizenim,
protoze vystup I2C jsou vicemene otevrene kolektory a na linku se davaji
pull-up rezistory. Kdyz zenerka nestihne stahnout nejakou tu spicku, tak
tam muze byt i vyssi zaporne napeti nez 0.7V. Ale na testovaci ucely to
mozna staci.

Doporucuji podivat se do specu I2C od Philipsu, je to tam popsano velmi
dobre, jak presne musi I2C fungovat, vcetne toho, jak by mely vypadat
vystupni obvody I2C zarizeni. Ale to jsme se asi trochu odchylili od
puvodniho tematu...

VP