lcd z notebooku

leoš fridrich lfridrich
Středa Březen 17 14:53:34 CET 2004

Neco podobneho prodava RINGFOTO s.r.o. www.ringfoto.cz pod nazvem
D6954 ctecka Multi USB-CF,SM,SD,MMC,MS za 839,60
Asi moc nema cenu se s tim delat

Martin Zaruba

  ----- Original Message -----
  From: Ales Prochaska
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Wednesday, February 12, 2003 10:24 PM
  Subject: Re: kopirovani pametovych karet na hdd

  Koupil jsem si na to takovy univerzalni bazmek na USB, jmenuje se to
  Apacer AP-MSCRU10 a umi to CF/uD, SSFDC a MMC/SD, ve Windows je to
  videt jako tri mechaniky navic, prokazatelne to funguje pod 2000 a XP.
  Nasel jsem to na internetu, uz nevim kde - ale nemel by byt problem to
  najit znova.

  Ales Prochaska