lcd z notebooku

Pajpach pajpach
Středa Březen 17 14:53:30 CET 2004

To by me taky zajimalo, nan doma notebook s rozbitym TFT 10" displejem od
Samsungu, sehnal jsem si "skoro" stejny (12" TFT taky od Samsungu) ma
dokonce stejny konektor, ale kdyz ho pripojim, tak mi obraz "plave". Na
displeji se vzdy spravne najde a zobrazi zacatek stranky, i zacatek kazdeho
radku, ale cim dal vic doprava mi displej vynechava nektere pixely
(samozrejme vzdy nahodne, nejradeji na svetlych plochach a na kazdem radku
jinde) takze radky zacinaji vzdy spravne, ale konci vetsinou driv. A cim
svetlejsi obraz, tim vic :-( Proste to vypada pri startu normalne az do
zobrazeni WIN startovniho obrazku, a dal to zobrazuje jako spatne naladena
televize :-(( Nevite nekdo naaaahodou cim by to mohlo byt? (puvodni displej
zobrazuje dobre, jenze uz nejak nefunguje 1/3 obrazu)

Pajpach