Pajiva maska - myti kalafuny

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:53:05 CET 2004

Pri vyrobe oboustranych DPS se mi nejvice osvedcit tento postup.

1. Predlohy pro obe strany vytisknu s soutiskovymi znackami v rozich A4
folie (pouzivam PROTEL).
2. Folie na jedne strane podle soutiskovych znacek slepim ( tim je
zajisteno, ze obrazce licuji)
3. Mezi folie vlozim DSP, ktere nasledne vlozim mezi dve skla
4. Osvitim jednu stranu a otocim DSP vcetne pritlacnych skel a osvitim
druhou stranu.

Problem nastava u vetsich DSP, ktere se svymi rozmery blizi A4, ale to resim
tiskem na A3 (mam pristup k laser A3 tiskarne :-))) ), principialne by nemel
byt problem folii pevne prichytit ke sklu a soutiskove znacky vyznacit primo
na sklo.

Mam jiny problem, az dosud jsem pro vrtani pouzival profi frezku, kerou
pouzivaji zubni laboranti. Naprosto spickove zarizeni s plynulou regulaci od
cc 3.000 do cca 40.000 ot/min absolutne bez vybraci, to cele pri vaze par
desitek gramu. Problem je pouze cena cca 40.000Kc. Respektive problem je
materska me pritelkyne :-).

Poohlizim se tedy po necem novem stejne dobrem a levnejsim.

Muzete mi neco doporucit , zakadni predpoklad je precizni ulozeni bez
chveni. Idealni by bylo pokud by to slo pouzit i jako freza.

Kdyz uz tu byla zminka o Poroxxonu tak  jsem koukal na

MICROMONT 220/E 5000-20000 ot/min 100W - vadi mi vetsi velikost a hmotnost ,
dal bych prednost zarizeni na 12-18V.
MICROMONT 40/E  5000-20000 ot/min  40W - vadi mi mensi vykon
FBS 12E                     3000-15000 ot/min 100W - vadi mi mensi otacky

Pokud by se nic jineho nenaslo , ktery z pristroju od Proxxonu by jste
volili ???

 Dekuji