AW: fotocesta - Nebojte se inkoustovek

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:53:05 CET 2004

Dobry den.

Pridam moju skusenost s HP DJ 960
Tlacil som plosny spoj na lacnu foliu do kopirky (za 25 centov). Atrament nevyschol ani po dvoch dnoch.
Na folii pre HP DJ s papierovym podkladom (za 75 centov) to treby vytlacit dvakrat cez seba, lebo inac vznikaju na velkych plochach malinke ostrovceky s atramentom.Problem je pri nepresnom ulozeni, vtedy sa robia duchy na tenkych ciarach.
Pri tlaceni na pauzak, ktory som kupil ako blok formatu A4 s 25 listami, mi prvy vytlacok vysiel pekne a druhy sa rozpijal. Zavisi totiz, na ktoru stranu sa tlaci. Na lici (hornej strane) OK, na rube (spodnej strane) sa to rozpijalo. Pri velkej sytosti atramentu sa pauzak zacne vlnit.

Tlacit na obycajny papier so spriesvitnenim Pausklarom som este neskusal.

Richard Kaliciak