fotocesta - UV

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:53:05 CET 2004

Proc by se mely spoje podsvitit odrazy, kdyz je motiv (inkoust, fotoemulze ...) pritisknut primo na rezist?
Svitim rtutovou vybojkou 125W s vnitrnim reflektorem (na osvit primo urcena), ktera svetlo ze vzdalenosti asi 40 cm rovnomerne rozptyli na kruhove plose o prumeru ca 80 cm. Ucinky UV jsem i po 10 letech na sobe nepozoroval, ale primo do reflektoru jsem se nikdy nepokusil podivat. Ne nadarmo se UV rika cerne svetlo ...
--
Rt

http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=44095%26url=http://www.oskarinteractive.cz/cz/vd3/

---