Programator ICSP pro PICy

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:53:00 CET 2004

Takto nezbyva nez poprat mnoho zdaru, proti takove
zabave opravdu neumim nic namitnout a pokud by to
bylo mozne nas ostatni pak poinformovat jak to dopadlo,
jiste bychom byli radi.

BTW, ja bych do toho zapojeni jeste asi sahnul, protoze
kdyz budete mit z DC/DC prevodniku primo spravne hodnoty
napeti, mozna by slo to zapojit jinak a kompatibilne s JDM.
Jiste by se to muselo hloubeji prozkoumat, nez jen
jak ja to tady placnu, ale mozna by se to vyplatilo
prave z hlediska vyrobeni neceho neotreleho a tedy jak
dukladneho vyhrati si, tak ziskani zkusenosti :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Pavel Nevrkla [mailto:nevrklap@volny.cz]
Sent: Wednesday, February 26, 2003 2:27 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Programator ICSP pro PICy

Pro J. Bezstarosti
nejsem profik... ale student CVUT (nicmene s elektronikou delam uz od mala)
Takze kdyz neco stavim tak je to z X procent - pro zabavu, Y procent - pro
ziskani novych zkusenosti, Z procent -  nekdo chce po me vehementne neco
ubastlit...  Cas je drahy pro vsechny - potreboval bych den s nejmin 48
hodinama :)
Z odpovedi je zrejme, ze jista sance na funkci by tu byla, takze to asi
zkusim.
Prevodnik USB/232 se shodne vzdycky, takze kdyby ten zbytek nefungoval
nebude to katastrofa...