schanim 8bit pocitac

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:53:00 CET 2004

Tak to s nabidkou PMD85 budu asi dost slaby :).
Kdyby nahodou byl zajem, staci si o nej napsat.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: David Kucera [mailto:david@cybertex.org]
Sent: Wednesday, February 26, 2003 4:42 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: schanim 8bit pocitac

zdravim tak jsem docetl zbytek mejlu :-)
mam tam jeste dalsi SAPI ,TNS,jeden komplet salovy z vitkovic +SW 8" diskety
(avie na prevoz)
taky stavene XT (stavebnice radice  MFM 10M HDD stala 20 000,- )
+ asi kupu dalsich + hromadu SW,literatury a doplnku ,nejake laptopy XT
,plno terminalu
pomahal jsem stavet kolegovi muzeum ale sel k "detem slunce"  a pestuje v
americe kukurici :-))
a zbylo mi v garazi akorat prvni musime nasadit kola na auto a vyvezt ho ven
aby jsme se k vecem dostali :-)
David