UPS & zakon o odpadech & sample integracu

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:34:49 CET 2004

Cehokoliv. Urednik z Ministerstva si teprve pote, co jsem se ho zeptal, zda to plati i pro balik s buchtama poslany od babicky prostrednictvim ceske posty vzpomel, ze vlastne pro fyzicke osoby to neplati.

				Jakub Serych